Paskelbta: 2018 01 03

Atsiliepta vos į pusę skambučių

Pernai spalio pradžioje startavusi „Tėvų linija“ patvirtino, kad profesionalų pagalbos, teikiamos telefonu vaikų auklėjimo klausimais, poreikia – labai didelis. Per tris mėnesius suteikta 415 konsultacijų, 600 kartų dėl užimtos linijos prisiskambinti tėvams nepavyko, o dar 500 kartų skambinta ne darbo metu.

Pagalbos „Tėvų linijоje“ ieško fizinių bausmių vengiantys tėčiai ir mamos, norintys labiau suprasti savo vaikus ir sužinoti pozityvios tėvystės metodų.

Kaip sakė 12-metės mama, tokių klausimų apie dukros elgesį ir savo pačios jausmus, ji daugiau niekur kitur negali užduoti – nei seminare, nei mokykloje, nei jokioje tarnyboje.

Dažniausiai į „Tėvų liniją“ skambinama dėl dvejų trejų metų vaikų ir paauglių. Tėvai kreipiasi dėl įvairiausių priežasčių. Vieni tiesiog nežino, kaip nuraminti įsiaudrinusią atžalą, kiti klausia konkrečių patarimų, pavyzdžiui, kaip motyvuoti vaiką mokytis, kodėl paauglys negrįžta namo sutartu laiku, kaip reaguoti į vaiko atsikalbinėjimus.

Nemažai skambučių sulaukiama, kai reikia spręsti problemą čia ir dabar. Štai mama susipyko su dukra ir nežino, kaip šiuo metu jai reikėti elgtis. Taip pat dėl problemų, kurios neramina jau kurį laiką, tarkim, neranda bendros kalbos su paaugliu, todėl paskambina pasitarti.