Fizinė raida:
- šokinėja ant vienos kojos;
- gerai šokinėja per virvutę ir šoka pagal muziką;
- gera pusiausvyra ir koordinacija;
- įvaldo smulkiąją motoriką (pvz., gali nupiešti kvadratą su gerai išreikštais kampais).
Emocinė raida:
- gali atskirti liūdnus ir linksmus žmones nuotraukose;
- identifikuojasi su tėvais (globėjais) ir mėgsta juos mėgdžioti;
- formuojasi savastis;
- gali pabūti atskirai nuo tėvų (globėjų);
- dažnai išgyvena jausmų antplūdį (pvz., gali abejoti ar jausti gėdą).
Socialinė raida:
- pats apsirengia ir nusirengia (išskyrus batus);
- atlieka rolę žaidžiant vaizduotės žaidimą;
- laikosi nesudėtingų žaidimo taisyklių;
- nori galimybės rinktis, nes siekia daugiau nepriklausomybės;
- gali dalintis ir išlaukti savo eilės;
- dažnai turi „geriausią draugą/ę“;
- mėgsta parodyti suaugusiems savo sugebėjimus;
- bando ribas;
- gali identifikuoti skirtumus tarp savęs ir kitų (pvz., lyites, akių, plaukų spalvos).
Kognityvinė (intelektinė, pažintinė) raida:
- gali pilnai nupiešti žmogų;
- gali sudėlioti dėlionę;
- kalba sakiniais;
- kalba visiškai suprantamai;
- paaiškina žinomų žodžių reikšmę;
- reiškia mintis, užduoda klausimus ir įsitraukia į diskusijas;
- turi mėgstamus ir nemėgstamus dalykus, supranta priežasties ir pasekmės ryšį santykyje su savo reikmėmis, norais ar patirtimis (pvz., man skaudės, palietus karštą lygintuvą).
Moralinė raida:
- apsigina, pakovoja už savo teises;
- rūpinasi, kaip užsitarnauti paskatinimą ir išvengti bausmės;
- vis dar reikia išorinės kontrolės.