Fizinė raida:

  • šokinėja ant vienos kojos;
  • gerai šokinėja per virvutę ir šoka pagal muziką;
  • gera pusiausvyra ir koordinacija;
  • įvaldo smulkiąją motoriką (pvz., gali nupiešti kvadratą su gerai išreikštais kampais).

Emocinė raida:

  • gali atskirti liūdnus ir linksmus žmones nuotraukose;
  • identifikuojasi su tėvais (globėjais) ir mėgsta juos mėgdžioti;
  • formuojasi savastis;
  • gali pabūti atskirai nuo tėvų (globėjų);
  • dažnai  išgyvena jausmų antplūdį (pvz., gali abejoti ar jausti gėdą).

Socialinė raida:

  • pats apsirengia ir nusirengia (išskyrus batus);
  • atlieka rolę žaidžiant vaizduotės žaidimą;
  • laikosi nesudėtingų žaidimo taisyklių;
  • nori galimybės rinktis, nes siekia daugiau nepriklausomybės;
  • gali dalintis ir išlaukti savo eilės;
  • dažnai  turi „geriausią draugą/ę“;
  • mėgsta parodyti suaugusiems savo sugebėjimus;
  • bando ribas;
  • gali identifikuoti skirtumus tarp savęs ir kitų (pvz., lyites, akių, plaukų spalvos).

Kognityvinė (intelektinė, pažintinė) raida:

  • gali pilnai nupiešti  žmogų;
  • gali sudėlioti dėlionę;
  • kalba sakiniais;
  • kalba visiškai suprantamai;
  • paaiškina žinomų žodžių reikšmę;
  • reiškia mintis, užduoda klausimus ir įsitraukia į diskusijas;
  • turi mėgstamus ir nemėgstamus dalykus, supranta priežasties ir pasekmės ryšį santykyje su savo reikmėmis, norais ar patirtimis (pvz., man skaudės, palietus karštą lygintuvą).

Moralinė raida:

  • apsigina, pakovoja už savo teises;
  • rūpinasi, kaip užsitarnauti paskatinimą ir išvengti bausmės;
  • vis dar reikia išorinės kontrolės.